Klacht: zowel visapure als sonicare binnen een jaar kapot!

op 04 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Vorig jaar had ik zowel een Visapure gezichtsreinigingsborstel gekocht als een Sonicare tandenborstel, zo’n dure met glas en reisetui erbij nog wel. De visapure ging al na een maand of 4 kapot. Retour gestuurd en kreeg mijn geld terug. Vond ik jammer want ik vond het op zich een fijn ding. Nu begeeft binnen hetzelfde jaar ook de tandenborstel het! zelfs na een dag en nacht opladen is de batterij binnen een dag leeg en hij trilt niet meer zo hard als eerst. De goedkope Oral B van mijn vriend trilt harder wat eerst niet zo was. Daarbij zit er schimmel tussen de borstel en opzetstuk en past het opzetstuk niet zo goed meer op de houder. Voor een tandenborstel van dik 160 euro had ik echt veel meer verwacht!

Bij voorkeur een nieuwe tandenborstel die er net zo mooi uitziet maar dan langer meegaat en anders geld terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht DNMB1504

6 maanden geleden - Inmiddels heb ik via Bol.com te horen gekregen dat de Sonicare niet meer gerepareerd kon worden en heb ik netjes mijn geld teruggestort gekregen. Toch blijft het slecht dat de producten zo'n korte levensduur hebben. Philips staat helaas niet meer voor de kwaliteit die je er vroeger van mocht verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door DNMB1504