Klacht: zou niet weten hoe ik een code kan invoeren

op 21 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 12:45 geantwoord

Geachte mevrouw Bles,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht over de Telegraaf zomer. Als u de website www.telegraaf.nl/zomer in Internet Explorer opent, dan is het mogelijk dat de website niet werkt. U kunt deze het beste in Google Chrome openen en dan ziet u de pagina wel. Hier kunt u eerst kiezen welk cadeau u kiest en dan komt u op de volgende pagina in het scherm voor uw gegevens, waar u ook uw code kunt invullen. Mocht dit toch niet lukken, dan horen wij dat graag. U kunt ons bereiken op 088-8248242
Verder zagen wij ook een verzoek waarin u aangaf dat u geen digitale toegang heeft tot Telesport en Privé. Wij zien ook dat u op dit moment geen digitaal abonnement heeft. Per 1 juli 2016 heeft u dit wel. Het e-mailadres wat geregistreerd staat voor mijnmedia.nl is een emailadres wat eindigt op hetnet.nl
Voor de zekerheid hebben wij u een e-mail gestuurd waarmee u het wachtwoord kunt resetten en een nieuwe kunt aanmaken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, maar mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Groet, Monique Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door radjarani