Klacht: Slechtste bemiddelingsbureau

Yasha134 op 25 mei 2024 over Zorgwerk in de categorie Arbeidsbemiddeling, Uitzendbureaus

Als zzp’er niet beginnen aan Zorgwerk. Dit is het meest onprofessionele bemiddelingsbureau die er bestaat. Als zzp’er wordt je letterlijk als een hondje behandeld. Al meerdere malen een klacht ingediend over hun gebrek aan communicatie en vele fouten maken betreft facturen, diensten niet of onjuist verwerken! Je krijgt medewerkers aan de lijn, die totaal niet weten waar ze over praten en in discussie gaan. Mailtjes worden zelden tot nooit beantwoord. En dan betaal je bijna 4eu aan servicekosten PER GEWERKTE UUR. Wekelijks uitbetalen is aantrekkelijk, maar de stress wat ze opleveren in het niet waard. Los daarvan, jij als professional wordt door instellingen niet serieus genomen, aangezien Zorgwerk zelfs mensen aanneemt zonder de juiste papieren en kennis.

Zorgwerk is niet in staat om feedback te ontvangen. Dit is bedoeld voor mensen die aan Zorgwerk willen beginnen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Zorgwerk
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgwerk

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgwerk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasha134