Klacht: Zorgwekkend slechte KlantenService

op 19 december 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

PayPal transaction 4AM4633620499772U
Einde vorig jaar mocht ik Nadat ik inmiddels a; 11 jaar trouwe klant ben van PayPal ploteling op een onwelvoegelijkheid worden onthaald en wel deze: “ Om reden dat u in Indonesie woont willen wij van u ontgvangen: Kopie Paspoort, Kopie ingezetenen bewijs, Kopie CreditCard, Kopie bankafschrift…
Ik dacht waarempel dat men druk met cocaine in de weer moest zijn geweest want degelijke inhoudelijke onbeschoftheden shrijf je toch niet even zomaar op.. Nadrukkelijk heb ik verzocht om uitleg van het waarom want inmiddels was ik toch al 11 jaar zeer goed bekend bij PayPal / Ebay en nooit een probleem gehad waar ik schuldig zou hebben kunnen zijn. Daarop mocht ik helaas geen antwoord op ontvangen. Wel een blijk van ongekende desinteresse van hetgeen ik zoal had opgetekend via Email… Ondanks deze schaamteloze desinteresse heb ik toch voldaan om in herhaling een kopie paspoort, Kopie Rijbewijs, kopie credit card en kopie van mijn verblijfadres toe te zenden via de aangegeven links.
Daarop volgde, zonder opgaaf van reden, een nog uitgebreider verzoek om informatie en vond dit grensoverschreidend en voor mij reden om mijn account op te heffen. Genoeg is genoeg doch. Willen opheffen en Kunnen opheffen zijn tbij PayPal wee zaken die niet parallel lopen in het computersysteem. Het wordt je onmogelijk gemaakt om per direct je account op te heffen…. Diverse met nadrukkelijke redenen omklede, expliciete, zeer nadrukkelijke verzoeken gedaan om opheffing en vertrouwde er op dat men dat ook zou doen.
Kort samengevat dit:
Om reden van bestaan oude account waarvan diverse gegevens; om reden opheffen ABN Account te Nederland, onjuist zijn geworden is het mij onmogelijk om gebruik te maken van mijn nieuwe account. Inmiddels is er door een verkoper een aankoopbedrag teruggestort via PayPal en GIJZELT PayPal dit refund om reden dat er gegevens op het oude account ontbreken. Het moet niet gekker worden

Het lijkt mij inderdaad een goede zaak voor PayPal indien deze de ontstane belachelijke situatie zal verhelpen zodat ik weer in goed vertrouwen via Internet kan aankopen en via PayPal betalingen kan verrichten zoals ik dat in tevredenheid al 11 jaar heb gedaan. Kort samengevat: >>>
Bankgegevens van oude account betreffende de ABN AMRO zijn niet meer actief. Heb dat account aldaar opgeheven. Nieuw aangemaakt account bij PayPal is voorzien van alle benodigde gegevens doch; moet om reden van onlangs geconstateerde Card Fraude - Hack / nieuwe Credit Card deze bank gegevens wijzigen hetgeen mij thans onmogelijk wordt gemaakt .
Dank u voor uw bestede tijd aan mij,
Peter Budde…

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Budde