Klacht: Zorgtoeslag.nl schrijft geld van rekening af/misleidende website

op 25 december 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Mijn zoon van 17jr is via google op zoek gegaan naar waar hij zijn zorgtoeslag moet aanvragen hierbij kwam hij op de site van Zorgtoeslag.nl … in de veronderstelling dat dit van de Belastingdienst was heeft hij daar al zijn gegevens ingevuld. Wat schetst zijn verbazing … na een aantal weken wordt er ineens 39,50 euro van zijn rekening afgeschreven door Zorgtoeslag.nl … toch raar als je toeslag aanvraagt dat dat je geld kost … dus wij zijn gaan bellen met de Belastingdienst wat dit was .. zij wisten ons direct te melden dat wij het niet via hen hadden aangevraagd maar via een soort ‘intermediair’. De Belastingdienst gaf aan hier veel klachten over te krijgen en er ook last van te hebben. Ik heb daarna direct gebeld met zorgtoeslag.nl dat wij geen gebruik wensen te maken van hun diensten. Maar wij konden er binnen 2 weken onderuit. Zij zeggen bevestigingsmails te hebben gestuurd maar die hebben wij nooit gekregen. Nu dreigen zij met incassobureau ’s en hogere kosten als wij het bedrag niet betalen.

Ik wens geen gebruik te maken van hun diensten en ik betaal er dus okk niet voor. Ik wil dat dit soort misleidende websites uit de lucht gehaald worden!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 maart 2018 om 14:12 geantwoord