Klacht: Zorgeloos overstappen

op 01 december 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kwam de monteur voor onze overstap van Onsbrabantnet naar Telfort voor Internet,TV en Telefoon via glasvezel. Bij aankomst bleek de grondplaat van ons glasvezel modum niet de goede maat te hebben. Misschien een idee om eerst aan de klant te vragen naar de aanwezige aansluiting? Van de monteur begreep ik dat dit veel voorkomt. Gevolg 5 werkdagen geen enkele aansluiting. Gelukkig kan ik de Wifi van de buren gebruiken. Telfort kan ik alleen tegen extra betaling bellen en we kunnen gewoon de bomen in.

Gewenste Oplossing:

Als internet het per direct weer doet. Onsbrabantnet was tenminste behulpzaam en kijken wat zij kunnen doen teerwijl het niet hun schuld was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fortis