Klacht: Zorgelijk maatregelen Covid 19

op 20 maart 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Jysk NLneemt men geen enkele voorzorgsmaatregel betreft desinfecteren en het beschermen van personeel. Bijvoorbeeld siimpel weg voor bij de kassa deinfecterende schoonmaakdoekjes of papieren handoekjes voor na het handen wassen. Dit is echt zorgelijk en schandaligJysk doe hier wat aan.

Een zorgelijke burger

Gewenste Oplossing:

Neem het personeel in bescherming en neem echte maatregelen vanuit het bedrijf. Bij een aamtal vestigingen geweest.. regio Gouda o.a echt zorgelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door W.B van der Baars