Klacht: Zoon mag niet naar de wc

op 07 mei 2016 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Een tijd terug was ik met mijn zoon van 4 bij de Intertoys in Delfzijl. Hij had een tijd lang geld gespaard en samen een middag gepland om naar de Intertoys te gaan. Hij mocht zich dan wat leuks uitzoeken. Natuurlijk is dat moeilijk voor een kind van 5, veel dingen zijn duurder dan zijn gespaarde geld, keuzes maken op die leeftijd is lastig. Op den duur moest hij heel nodig plassen. Je gaat er vanuit dat dat kan in een speelgoedwinkel toch? Nee dus. We moesten een straat verderop maar even naar de HEMA gaan. Nouja die straat verderop hebben we natuurlijk niet meer gehaald. Dankjewel Intertoys! Een speelgoedwinkel speciaal voor kids… En die moeten een straat verder op maar even naar het toilet. Hij was zoo verdrietig. Met een natte broek konden we naar huis i.p.v na maanden sparen iets leuks kopen.

Inmiddels al een tijd geleden en ik hoop dat zoonlief het vergeten is. Maar ik als zijn moeder kan me er nog steeds boos om maken! Een kleinigheidje voor onze zoon zou leuk zijn. dagelijks zoveel kids die daar binnen komen, en dan geen toilet beschikbaar hebben voor noodgevallen. Want de HEMA verderop redden ze dan echt niet meer hoor!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mama20102013