Klacht: Zool wandelschoen

op 27 september 2017 over Meindl in de categorie Internetshops - Schoenen

Precies voor 2 jaar heb ik Meindl wandelschoenen gekocht bij Bever in Doetinchem. Zij verzekerde mij dat dit het neusje van de zalm was, en jaren plezier ervan zou hebben. Nu naar 2 jaar is de hele zool van één schoen al helemaal verpulverd, bij andere schoen begint de zool ook.
Uiteraard ben ik terug geweest maar kreeg te horen dat dit een euvel was van Meindl en ik geen garantie kreeg. Ik moest maar nieuwe schoenen kopen. Op een FB pagina heb ik de vraag gesteld aan anderen of ook zij dit probleem kende. Hier kwamen heel veel reacties op en bleek dat iedereen hetzelfde probleem kende en had. Sommige hadden inderdaad nieuwe schoenen gekocht en na ook weer een jaar hetzelfde probleem. De behandeling van Bever te Doetinchem vind ik ronduit slecht, zeker hadden zij mij tegemoet kunnen komen in de kosten van een ander paar schoenen. Ik koop in iedere geval nooit meer dit merk! Ook hoop ik dat er zoveel klachten komen dat Meindl nu eindelijk eens reageert en hier wat aan gaat doen.

Ik zou tevreden zijn wanneer Meindl beter te bereiken zou zijn en of het bedrijf betere garantie geeft over het gekochte product.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meindl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meindl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucia Mullink