Klacht: Zool versleten na drie maanden voorbereiding Vierdaagse

op 15 juli 2017 over Meindl in de categorie Internetshops - Schoenen

Op 18 februari 2017 heb ik nieuwe Meindl wandelschoenen gekocht (a € 169,95). Helaas heb ik op 22 mei 2017 na ong. 450 km weer nieuwe Meindl wandelschoenen moeten kopen (a € 169,96) omdat de rechterachterzijde van de zool volledig versleten was en ik op de ‘demping’ liep. Nu ben ik druk met de voorbereidingen voor de Nijmeegse Vierdaagse en ben ik voor de derde keer (in vijf maanden tijd) toe aan nieuwe Meindl wandelschoenen.
De winkel waar ik de schoenen heb gekocht, heeft mijn eerste paar wel van een stuk nieuwe zool laten voorzien, maar dit moet nu weer gebeuren met het 2e paar schoenen. Deze reparatie gaat niet meer lukken voor de start van de Nijmeegse.
Wil Meindl of een vertegenwoordiger hiervan eens reageren?

Ik denk dat een tegemoetkoming in de kosten van één paar schoenen een juiste oplossing zal kunnen zijn. In ieder gevel zal ik al blij zijn met een reactie van Meindl.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meindl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meindl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sam Boer