Klacht: Zonnebril alleen verzendkosten

op 17 februari 2018 over Dex en Allen in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een zonnebril besteld waarop ik alleen de verzendkosten zou hoeven te betalen.
Na een tijdje kreeg ik mail dat het wat langer kon duren. Ik kon ook iemand mailen van hun zodat het probleem zo snel mogelijk verholpen zou worden en zo snel mogelijk zou reageren.
Nu heb ik hier nooit iets van gehoord.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of die zonnebril

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dex en Allen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dex en Allen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Westerhoven