Klacht: Zonnebrand LOREAL

op 17 juli 2012 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Beste Loreal,

Afgelopen 3 Juli t/m 12 Juli ben ik samen met mijn vriend tien dagen op vakantie geweest. Onze vakantie heeft plaats gevonden op KOS (griekenland). Mijn vriend en ik hebben alle twee een lichte huid. Dit houd in dat wij tweeen vaak verbranden. Wij moeten ons dus vaak insmeren. Daarom heb ik voor een zonnebrand product van een goed merk gekozen. Wij hebben voor ‘loreal paris solar expertise factor 50 en 20′ gekozen. Wij hebben ons eerst vaak ingesmeerd met factor 50 en daarna vaak met factor 20. Wij merkte dat de zonnebrand goed hielp. Dit merkten wij, doordat we bruin werden en weing verbrand waren.

Mijn vriend had twee zwembroeken (€ 50) en ik had twee bikini’s (€ 70). De zwembroeken bestonden uit de kleur blauw/wit en roos/wit. Mijn bikinis bestonden uit de kleuren rood/wit en groen. Door het insmeren met deze twee zonnebranden zijn onze badkleding verkleurd. De witte vlekken zijn gelig van kleur geworden. Op vakantie hebben wij geprobeerd om de badkleding te wassen. Helaas kregen wij deze vlekken er niet uit gekregen. Toen wij eenmaal thuis waren hebben wij onze kleding meerdere malen gewassen, op 60 graden gewassen, met vanish etc. De vlekken blijven er nog steeds in zitten. Dit betekend dus dat wij onze dure badkleding niet meer aankunnen en weg moeten gooien, door het gebruik van deze zonnebrand. Ik moet eerlijk zeggen, dat mij dit nog nooit over komen is. Dit vind ik erg jammer, omdat ik nog nooit klachten heb gehad met LOREAL. Tot nu toe zijn de LOREAL producten mij altijd goed bevallen.

Ik zou het prettig vinden om eigenlijk het geld bedrag van onze badkleding terug te ontvangen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 20 augustus 2012 om 09:48 geantwoord

Wij hebben de klant benaderd om te overleggen en tot een oplossing te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door RentingA