Klacht: Zonnebank

op 23 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Vandaag wilde ik bij de haarlemmerhoutuinen in Amsterdam onder de zonnebank, maar een personeelslid achter de balie wou net zelf gaan ( de sterke bank ) waarop een ander personeel zegt dat die zwakkere zonnebank ook prima is .. na 5 min eronder te hebben gelegen was de plaat nog steeds koud en ben eruit gegaan , waarop ik tegen de juffrouw achter de balie zei dat het niet met elkaar vergelijkbaar is. Zij vond hem veel fijner want zij ging er ook altijd onder. Sorry hoor ik ga bepaal toch ook niet voor haar wat zij in de ochtend op haar brood smeert. ?! Achteraf vind ik het onbegrijpelijk dat als ik onder de zonnebank wil die op dat moment vrij is een personeelslid even voor kruipt en de bank voor zichzelf aanzet.

Geen idee ? ben iig chagrijnig de deur uit gelopen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

6 maanden geleden - Hoi Attila. We begrijpen dat er miscommunicatie is ontstaan in de club, over de zonnebank. Heb je jouw klacht kenbaar gemaakt bij het personeelslid in de club? We adviseren je even contact op te nemen met de clubmanager en te bespreken wat je dwars zit. We gaan ervan uit dat dit dan helemaal moet goedkomen. :)

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 23 februari 2018 om 11:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Tapioszele