Klacht: zonne-energie oplader

op 16 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 mei een zonne-energie oplader bij jullie besteld. Deze oplader is nog steeds niet binnen terwijl de levertijd 4 weken zou zijn. Ik heb hier al 3 keer over gemaild naar info@groupon.nl maar elke keer is er weer iets. In de laatste beantwoordde mail stond dat de levertijd was vertraagd en dat ik het product in de week van 2 juli zou ontvangen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Ik ben erg teleurgesteld in jullie service en ik hoop dat alsnog mijn product zo snel mogelijk binnenkomt…

Gewenste Oplossing:

Zo SNEL MOGELIJK het product ontvangen of het betaalde geld terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Alle klachten die gemeld zijn door marinapaauwe