Klacht: Zonder uitleg en zonder reden uitgestuurd bij DA Drogisterij Karimi.

op 31 maart 2016 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Terwijl ik vanmiddag rond 3 uur klaar was met boodschappen doen bij AH Eudokiaplein liep ik met mijn vriend door naar de DA Drogisterij Karimi. We bespraken de verschillende soorten gel die er te koop waren toen de eigenaar van de winkel ons er op wees niet met de vingers in de gel te zitten. Wij deden dit vervolgens, bespraken de gel soorten wat meer en liepen verder naar de scheermesjes. Na een tijdje te kijken naar de soorten scheermesjes kwam de eigenaar van de winkel naar ons toe en zei: Ik denk dat ik er zin in heb om jullie er uit te sturen. Wij vroegen vervolgens naar de reden die hij had om ons uit de winkel te zetten. Hierop antwoordde de winkeleigenaar dat dit zijn winkel was en hij zin had om ons er uit te sturen. Wij vroegen nogmaals naar een reden voor zijn absurde gedrag naar ons toe en kregen geen antwoord.

met vriendelijke groet,

Luuk

Wij zouden graag een vergoeding ontvangen en een persoonlijk excuus van de eigenaar/de man in kwestie over dit ongeval.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 03 juni 2016 om 08:29 geantwoord

Beste Luuk, Wij waarderen het zeer dat u uw opmerkingen aan ons doorgeeft. Het spijt ons te horen dat u een minder prettige ervaring gehad heeft bij een DA winkel. Het is voor ons lastig na te gaan wat er precies gebeurd is. Uw opmerking wordt met de winkel besproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen er op dat uw volgende ervaring met DA beter zal zijn en hopen u weer te mogen begroeten.

Alle klachten die gemeld zijn door Fare