Klacht: zonder toesteming artikelen toesturen en vragen om betaling

op 25 augustus 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op 24-8-2016 vind ik in mijn brievenbus een pakketje van luxstyle betere naam zou zijn stylloos maar dit terzijde .Met factuur nr LXNL4034163 betaling van 63,90 euro binnen 10 dagen zonder bericht geving vooraf doormiddel van bevestingings e-mail wat normaal gebruikelijk is op zicht al vreemd manier van zaken doen op factuur ook geen bank nummer ook al duister alleen contact via e-mail geen telefoon nr alweer schimmig zegt al genoeg.Dus 24-8-2016 mail gestuurd opvraging van retour gegevens moet ik nog krijgen stuur het aangetekend terug zodat dat ik zeker weet dat het aankomt kost mij wel geld waar ik niet om gevraagd heb dan nog heb ik er een hard hoofd in inmiddels heb ik honderden klachten gelezen dat ze dood leuk zeggen wij hebben het niet ontvangen maar dan heb ik toch bewijs dat ik het verstuurd heb en heb ik mijn plicht gedaan meer kan een mens niet doen. Wat moet ik doen is mijn vraag?

Dat ze het artikel terugnemen op eigen kosten het is tenslotten ook hun eigenschuld waarom moet ik daarvoor boeten door kosten te maken waar ik niet om gevraagt heb logis.lijkt mij?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door john chair