Klacht: zonder mijn weten kosten gemaakt

op 15 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik was klant bij ziggo in 2015 nu heb ik na bijna 2 jaar mijn betaling afgelost bij de deurwaarde en toen ik bijna klaar was is er zonder mijn weten de abbo weer aangesloten dit na geruime tijd van afloop van mijn contract, ook heb ik toen al aan gegeven dat ik mijn abbo wilde afsluiten maar hier hebben ze bij ziggo niks aan gedaan(en er moet zoals ze zelf aangeven aan de telefoon een opname zijn van dit gesprek) en krijg ik te horen dat in de maand van aansluiten(juli) ik 21 films heb besteld wat uitkomt op een bedrag van totaal 410 euro wat mij wel heel toevallig is opgevallen dat dit bijna het bedrag is van een jaar betaling. Toen ik dit aangaf kreeg ik teopeens te horen dat er nooit een betaling bij hun is aangekomen en dat ik nu bijna 2000 euro zou gaan moeten betalen, dit was 2 weken terug. Nu heb ik een vermoeden dat zij wachten tot de einde van deze maand en dan zo alles bij de deurwaarde willen aangeven en dat ik alsnog dit zou moeten betalen. Ik ben bij de advocaat geweest en dit ook uitgelegd en die heeft mij uitgelegd dat zij bij ziggo hier een training voor krijgen om mij in zo een situatie te zetten dat ik wel zal moeten betalen en dat ik de maanden (juli,aug.) zal moeten gaan betalen.

wanneer dit word opgelost en er echt onderzoek word gedaan van een onpartijdige instantie zodat dit niet meer voor komt .
ik hoef geen vergoeding maar zal ook zelf niks betalen.Ik wil nooit meer wat ziggo te maken hebben!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wishal