Klacht: zonder informatie prijs omhoog!

op 26 juli 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Beste,

Online.nl heeft zonder mij te informeren de abonnement prijs verhoogd. Ik heb ze zojuist aan de lijn gehad en zij geven aan dat ze het wel hebben gedaan via de brief. Ik heb geen brief ontvangen en alle correspondentie gaat via de mail (zowel de abonnement bevestiging, contract en verzenden pakket) is via de mail gegaan en nu geven ze opeens aan dat de prijsverhoging via post is doorgegeven. Dit klopt niet en ik wil mijn recht gebruiken om contract tussentijds op te zeggen bij prijswijziging. Dit heb ik zo vaak gedaan met andere providers maar Online.nl heeft mij hierover niet goed geiinformeerd, dus kon ik mijn recht niet op tijd gebruiken om contract op te zeggen. Ik ben echter verbaasd van hun werkwijze en ik wil hierbij iedereen adviseren om te kiezen voor andere professionele internet providers! Ik zal never nooit online.nl klant worden

Ik ben tevreden als mijn contract bij online.nl per direct opgezegd kan worden ivm niet doorgeven van de prijswijziging in mijn abonnement

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Bericht van Online

2 weken geleden - Beste ilyaskilic, Per 1 juni 2017 heeft Online.nl de pakket prijzen verhoogd voor abonnementen zonder televisie diensten. Alle klanten zijn hier ruim een maand van te voren over ingelicht op het bij ons registreerde online.nl e-mail adres van betreffende klanten. Helaas kan ik niet voor u zoeken op welk adres dit is voor u door het ontbreken van de nodige gegevens zoals uw adres of klantnummer. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Martijn Online.nl Expert Team.

Reactie van de melder van de klacht ilyaskilic

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Mijn mailadres is: keskin_kilic@live.nl. Ik heb zeker geen mail van Online ontvangen. Daarom ben ik niet tijdig geiinformeerd en hierdoor wil ik mijn recht in de wet gebruiken om mij contract te ontbinden! Graag dit zsm in orde maken en bevestiging van de opzegging sturen.

Bericht van Online

2 weken geleden - Beste ilyaskilic, Helaas moeten wij bij ons standpunt blijven. Op de e-mailadressen waar wij een foutmelding hebben terug gekregen hebben wij een brief gestuurd. Graag ontvang ik uw postcode + huisnummer of klantnummer om te kijken wanneer u deze zou hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Martijn Online.nl Expert Team

Reactie van de melder van de klacht ilyaskilic

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Ik begrijp u helemaal niet! Over welke foutmelding heeft u?! Ok heb echter geen mail ontvangen en dit is niet mijn fout! Nogmaals wil ik mijn recht in de wet gebruiken en anders moet ik naar consubond of naar ombudsman om alsnog contract te kunnen ontbinden. Ook geef ik op dit moment een slecht cijfer voor service en contact van Online.nl. Ik hoop dat er nog klanten bij jullie blijven na zo een onbegrijpelijke incident! Nogmaals verzoek ik u mijn contract te ontbinden! Mijn postcode is: 3023JM huisnr 183 Groet Kilic

Bericht van Online

2 weken geleden - Beste ilyaskilic, Bedankt voor uw reactie met klantgegevens. Met foutmelding bedoel ik wanneer een e-mail niet afgeleverd kon worden op het e-mail adres. Dit was niet voor u van toepassing. Dankzij uw gegevens heb ik uw bevestiging mail er bij kunnen halen. Op 14 mei 2017 heeft u een bestelling geplaatst voor Internet 50Mb/s. In deze mail word de prijs vermeld van 26 euro per maand. Wij hebben u ook via dezelfde mail op de hoogte gesteld over het verhogen van de prijzen per 1 juni 2017. Dit staat onderaan de e-mail met als regel: "Let op: per 1 juni wijzigen onze abonnementsprijzen, voor meer informatie klik hier." Omdat u geen gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht bent u akkoord gegaan met de bevestiging aanvraag die wij u verstuurd hebben. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Martijn Online.nl Expert Team.

Alle klachten die gemeld zijn door ilyaskilic