Klacht: Zonder dat ik iets besteld heb krijg ik een product en factuur

op 27 juni 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via face book een mascara bekeken. Ik heb interesse om te kijken naar producten en prijzen omdat ik docent in de branche ben. Daarvoor moet je inloggen. Ik heb geen bestelling geplaatst niets geconformeerd. Toch krijg ik facturen en het product toe gestuurd, en moet je dus zelf kosten maken om het terug te sturen en je wordt verantwoordelijk gemaakt voor het terug sturen, als er onderweg iets gebeurt of het product kwijtraakt ben jij verantwoordelijk. Het is een ongelofelijk agressieve verkoop manier.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze aangepakt worden en ik niet meer lastig gevallen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannette Groeneveld akse