Klacht: zonder bevestiging toch geleverd

op 19 oktober 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

ik zag de quickmax en ging de informatie lezen. Prijs 29euro. Inprincipe wilde ik dit bestellen,maar heb geen uiteindelijke betaling,cq bevestiging gegeven. Uiteindelijk hebben ze gewoon geleverd en de extra kosten boven op de 29euro is nog eens zo’n 15euro EXTRA. Dat vind ik te duur.
Ik wil dit zeker nog niet betalen,want ik wil eerst eens zien of het wel resultaat heeft,anders kan ik zoals ze zelf zeggen,de quickmax terugsturen. Maar ik ga nu zeker niet eerst betalen en dan later maar hopen dat ik m’n geld terug krijg. Ik heb het bedrijf geen bevestiging gegeven om te leveren. Oftewel,ze zullen moeten wachten of het produkt wel voldoet voor waar ze voor staan.

Wachten met betalen en bij mijn goedkeuring 29euro plus normale verzendkosten van 3,95euro laten betalen.Dat vind ik normaal.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rosalinde.hendrikx@gmail.com