Klacht: Zondebok

op 15 augustus 2016 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Heden 15 Augustus werd op mijn container onterecht een sticker geplaatst door de chauffeur van Rova met de mededeling dat mijn container niet goed stond,terwijl ik op het moment van plaatsing de enige was die er stond,en nu kreeg ik voor de 2x een waarschuwing ik ben daar niet van gedient, ik verzoek Rova daarom om een oplossing omtrent dit probleem.

Als dit probleem zich voordoet moet je op alle containers een sticker plaatsen anders krijgt altijd de verkeerde een waarschuwing en dat is niet nodig.Ps ik vraag me eigenlijk wel af of de ruimte voor al die containers wel groot genoeg is. En anders moet Rova maar weer op de oude voet te werk gaan en de container weer voor de deur ophalen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ROVA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ROVA nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ROVA in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ROVA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ROVA

Heeft op 31 augustus 2016 om 11:40 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Straatmans,

Wij hebben hierover contact gehad met de betreffende inzamelaar. Zij kunnen helaas niet zien welke container het eerst stond aangeboden, het kan dus inderdaad onterecht zijn dat er op juist op uw container een sticker wordt geplakt.

De sticker wordt overigens wel alleen geplakt wanneer de container verkeerd om staat. Kunt u aangeven op welke manier u de container altijd aanbied en op welke locatie deze staat aangeboden? Dit zullen wij terugkoppelen aan de inzamelaar, de inzamelaar zal op de eerstvolgende inzameldag extra aandacht schenken aan het legen van containers op deze locatie.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum.

Heeft op 31 augustus 2016 om 13:16 geantwoord

De locatie waar wij onze container plaatsen is Freule v Dorthstraat 68 in Winterswijk wij plaatsen de container zoals het hoort,echter er zijn bij ons geen stoeptegels aanwezig en door dit gebrek is het voor een aantal mensen moeilijk in te schatten wat 30 cm is, ik vraag me echter af of de geboden ruimte wel voldoende is voor het plaatsen van zoveel containers

Bericht van ROVA

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Straatmans, Uw melding is doorgegeven aan de betreffende afdeling. De chauffeur ondervind momenteel geen problemen tijdens het legen van containers op deze plek tijdens inzameldagen. Hier wordt al enkele jaren op deze manier ingezameld, verder ontvangen wij geen dergelijke klachten van andere bewoners. Wel gaan wij bij de eerstvolgende inzamelingen hier extra aandacht aan besteden, mocht blijken dat er iets aangepast moet worden dan zullen ze dit met ons bespreken. Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum.

Alle klachten die gemeld zijn door straatm1957