Mijn Klacht:
Wij hebben 4-8-2018 stoelen besteld op blokker.nl, deze bleken geleverd te worden door Zomotta.nl. Wij vonden 2 stoelen toch te weinig en wouden meer van dezelfde stoelen bij bestellen, dit kon niet meer omdat het de laatste waren. Toen hebben wij besloten de stoelen terug te sturen. Wij hebben 6x met Zomotta gebeld, pas bij de zesde keer vertelden ze dat het via een retourformulier op hun site moest. Wij hebben de stoelen terug gestuurd op 4-9-2018, terwijl wij dit 1 week na aanschaf al wouden doen, maar hun ons niet konden uitleggen hoe dit moest. Wij hebben 2 weken gewacht op ons geld, toen zijn we gaan bellen. Het bekende verhaal van eerder werd ons weer verteld namelijk: sorry ik kan niks voor u doen, ik zal het doorgeven aan mijn collega. Wij hebben in totaal 9x met hun gebeld en krijgen steeds hetzelfde standaard verhaal te horen, doorverbinden met de juiste persoon lijkt onmogelijk. Blijkbaar kan maar 1 persoon er iets over zeggen.
Op de site van zomotta.nl staat dat het geld retour gestort wordt binnen 5 werkdagen. We zijn inmiddels 17 dagen verder en 9 telefoongesprekken.
Gewenste Oplossing:
Wij zouden graag ons geld retour willen en exuses hoe hun met klanten omgaan. Wij vinden het raar dat de juiste persoon ons niet kan terug bellen, maar als wij een klacht indienen via hun eigen site (die niet gepubliceerd wordt) dat we per mail een reactie krijgen. De reactie die wij kregen ging nog over het eventueel bij te bestellen stoelen, terwijl we al in een heel ander stadium zaten n.l. het geld retour. Hoe dan ook zou ik Zomotta.nl bij niemand van mijn vrienden aanraden.
