Klacht: zomerpuzzel

op 06 augustus 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan de oplossing niet online zetten????? Was de vorige week idem.

Gewenste Oplossing:

Als ik de oplossing kan indienen online

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 08 augustus 2017 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor de mail.
We hebben et doorgezet naar de juiste afdeling.
De oplossing voor prijspuzzel drie kunt u sturen via onderstaande link : https://puzzels.limburger.nl/zomerpuzzels

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
+31 (0)46 411 76 00
backoffice@DeLimburger.nl
delimburger.nl

Media Groep Limburg is uitgever van
De Limburger, VIA Limburg, WijLimburg en Limburgvac

Alle klachten die gemeld zijn door Theo en Riny