Klacht: (ZOMER)Dienstregeling

op 23 juli 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben regio-abonnementhouder in Utrecht . reis met de bus lijn 287 van de Lekbrug-oost Vianen naar het UmcUtrecht. de dienstregeling is een aantal keren gewijzigd waarbij de vertrektijd opschoof van 6.55 naar 6.58 en nu naar 7.01. Daarbij is dit in de zomerdienstregeling de eerste sneldienst. Mijn werk vangt aan met een patienten overdracht om stipt 7.30. Doordat ik vanaf de halte minimaal 10 a 15 minuten nodig heb om omgekleed op mijn werkplek binnen het Umc te verschijnen lukt het mij niet om op tijd op mijn werk te komen gedurende de hele zomer.

Ik ben tevreden als lijn 287 om 7.15 aankomt bij de halte UmcUtrecht. Als de chauffeur dan te laat is of het verkeer is drukker dan normaal ben ik meestal op tijd op mijn werk. In de nieuwe dienstregeling vanaf 10 september zou ik graag zien dat xaarmee rekening wordt gehouden. Mijn reistijd wordt dan sowieso al langer omdat de bus haltes in Nieuwegein gaat aandoen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Le Grand