Klacht: Zomeraktie

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Geerlings,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht over de Telegraaf zomer. Als u deze website in Internet Explorer opent, dan is het mogelijk dat de website niet werkt. U kunt deze het beste in Google Chrome openen en dan ziet u de pagina wel. Hier kunt u eerst kiezen welk cadeau u kiest en dan komt u op de volgende pagina in het scherm voor uw gegevens, waar u ook uw code kunt invullen.
Verder zien wij dat u de melding van 18 juni al heeft doorgegeven. Wij hebben op 17 en 18 juni problemen gehad met het drukken van De Telegraaf. Hierdoor hebben veel mensen De Telegraaf, laat of helemaal niet ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Uw gemiste editie wordt uiteraard verrekend met uw abonnement. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door oostindie1