Klacht: Zomaar stop zetten verlengde aanschafwaarde.

op 07 juni 2021 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Beste Allianzdirect,

Op 05-02-2020 heb ik een auto gekocht uit 2018 bij een erkende dealer in Nederland. Ik heb op de zelfde dag een all risk verzekering afgesloten met de verlengde aanschafwaarde via Allianzdirect. Op 21-03-20 heeft allianz direct mijn polis aangepast omdat ik volgens hun hier geen recht op zou hebben. In al die tijd was ik in de onderstelling dat in mijn polis de verlengde aanschafwaarde zat. Op 13-05-2021 is mijn auto in brand gestoken. Nu geeft allianz direct aan dat ik geen recht heb op de verlengde aanschafwaarde terwijl ik het afgesloten en aan alle eisen voldoe.

Ik zou graag een oplossing voor dit probleem willen aangezien ik aan alle voorwaarde voldoe wat er in jullie algemene voorwaarden staat.

Ik ben tevreden wanneer ik een gepaste tegemoetkoming krijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

Bericht van Allianz Direct

1 maand geleden - Beste Lia-174, Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren. Wat kun je van ons verwachten? We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je straks weer helemaal tevreden over ons bent. We gaan zorgvuldig met je klacht om en zorgen voor een helder en volledig antwoord. Daarom kunnen we je bericht niet direct beantwoorden. We gaan eerst goed uitzoeken wat er is gebeurd. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie, maar uiterlijk over veertien dagen. Als we toch wat meer tijd nodig hebben, laten we je dit natuurlijk weten. Met vriendelijke groet, Kim Namens het Allianz Direct Klachtenteam

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Allianz Direct in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allianz Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allianz Direct

Heeft op 09 juni 2021 om 12:00 geantwoord

Beste Lia-174,

Bedankt voor het delen van je klacht.

Na eerder contact met de klantenservice is de verlengde aanschadewaarde inmiddels hersteld. Je hebt de aangepaste polis per e-mail ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit dat je klacht hiermee is opgelost maar mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag.

Marjella
Namens het Allianz Direct Klachtenteam