Klacht: zomaar plotsklaps onterecht geld afgeschreven van mijn rekening

op 13 december 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 13-12-2017 is er door Greetz.nl BY AYDEN een bedrag van 6,39 Euro van van rekening afgeschreven.
het betreft een tegenrekening NL 98ABNA 044 956 6927
ik heb nog nooit iets bij deze organisatie besteld en zou niet weten waar dit opeens vandaan komt.
inmiddels heb ik de opdracht gestoneerd maar zie uiteraard pas over enige tijd het resultaat hiervan.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als dit bedrag weer terug is gestort op mijn rekening maar ook wanneer zo een bedrijf er op gewezen wordt dat dit soort praktijken niet kan . ( ik begrijp dat het meer gebeurt)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 december 2017 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door dwaallicht