Klacht: zomaar plotsklaps onterecht geld afgeschreven van mijn rekening

op 13 december 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 13-12-2017 is er door Greetz.nl BY AYDEN een bedrag van 6,39 Euro van van rekening afgeschreven.
het betreft een tegenrekening NL 98ABNA 044 956 6927
ik heb nog nooit iets bij deze organisatie besteld en zou niet weten waar dit opeens vandaan komt.
inmiddels heb ik de opdracht gestoneerd maar zie uiteraard pas over enige tijd het resultaat hiervan.

ik ben tevreden als dit bedrag weer terug is gestort op mijn rekening maar ook wanneer zo een bedrijf er op gewezen wordt dat dit soort praktijken niet kan . ( ik begrijp dat het meer gebeurt)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 december 2017 om 09:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door dwaallicht