Klacht: Zomaar geld opnemen

op 20 december 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een code ontvangen via de post die ik
Moet invullen bij postcode loterij en kon ik zien of ik had gewonnen nadat ik de code had gedaan stond er dat ik 15 euro had gewonnen dus moest ik me rekeningnummer enzo invullen en nu zie ik dat er 13,95 van me rekening is afgehaald zijn jullie gek geworden ofso??

Gewenste Oplossing:

Me geld terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aghaleb