Klacht: Zomaar geld afschrijven

op 13 januari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Er is vandaag geld afgeschreven zomaar. Ik weet niet eens waar ik voor moet betalen. Het gaat om een bedrag van 3.99, maar daar gaat het mij niet om. Het gaat om het principe dat er zomaar geld word afgeschreven, zonder duidelijke uitleg. Kan en mag dat zomaar?

Terugstorting van mijn 3.99.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 14 januari 2014 om 13:50 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door angelique30