Klacht: zomaar afgesloten en mobiele nummer kwijt

op 13 september 2018 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Gebruik al lang een Lyca prepaid kaart en waardeer deze soms op. Plotseling doet mijn telefoon het niet meer; dit zonder enige waarschuwing ! Probeer Lyca te bellen maar het onvriendelijke antwoord luidt: u heeft dit 3 maanden niet gebruikt en dan sluiten wij af. Nummer is niet meer te gebruiken !! Het betreft de volgende 2 telefoon nummers: 06 85100357 en 06 84398809. Ook het geld wat daar nog opstaat ben je kwijt ! Dit is toch echt te gek voor woorden !!!

Indien en het telefoonnummer en het geld weer terug komt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Draaisma

Klacht: zomaar afgesloten en mobiele nummer kwijt

op 13 september 2018 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Indien en het telefoonnummer en het geld weer terug komt.

Alle klachten die gemeld zijn door A Draaisma