Klacht: Zogenaamde bestelling die niet gedaan is

op 30 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik zag een advertentie over quick max een wimper serum ik was nieuwschierig en dacht eens kijken wat dat kost. Je moest je adres invullen dan kreeg je de prijs, dit deed ik en dit vond ik veel te duur dus heb ik de browser afgesloten. Tot mijn verbazing zag ik uurtje later dat ik een mail had dat ik dit besteld had en dat het verzonden werd! Ik heb er gelijk achter aangemaild dat ik dit absoluut niet wil ontvangen, omdat ik niks geaccepteerd of betaald heb! Maar luxstyle ging het gewoon sturen en dan kan ik het terug sturen naar denemarken??? Gelukkig tot op heden niets ontvangen en hen gemaild dat ik hoop dat het hierbij blijft en ik niks van hen wil ontvangen! Door alle klachten die ik heb gelezen heb ik er een hard hoofd in..

Dat deze rekening wordt kwijtgescholden! Aangezien ik niets heb besteld en niets wil ontvangen! Ook heb ik niets ontvangen!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kelseytimman