Klacht: zogenaamd niet ingeleverde boeken

op 09 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Onze zoon heeft op het tijdstip dat de boeken moesten worden ingeleverd op school al zijn boeken ingeleverd zonder problemen. Wij kregen later een berichtje van Van Dijk dat zijn boeken niet waren ingeleverd. Ik moest een kopie van het inleverbewijs opsturen. Ik heb eerst wat gemopperd en hun gemaild dat dat de zoveelste keer was dat er gezeur met hen was, maar uiteindelijk een kopie van het inleverbewijs opgestuurd. Krijg ik een mailtje dat het niet goed was, want ze wilden een kleurenkopie van het inleverbewijs. Zo konden ze niet controleren of de boeken wel waren ingeleverd.

Als Van Dijk ophoudt van zeuren

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 augustus 2016 om 07:43 geantwoord

Beste mevrouw Sytema,

Wanneer tijdens een inleverdag er onverhoopt iets mis gaat met de inleveringen of ons computersysteem, is het getekende inleverformulier of inleverbewijs van belang als bewijs van inleveren voor de klant. Onze procedure hier in is dat onze medewerkers ten alle tijde moeten vragen om een kleurenkopie, omdat wij dan goedkeuring kunnen garanderen.

We hebben u in deze coulance toegekend op basis van de zwart/wit kopie en de schadefactuur gecrediteerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door SytskeSytema