Klacht: Zogenaamd een abbo afgesloten

op 12 mei 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Zojuist hetzelfde meegemaakt als alle andere, tijd geleden gebeld door iemand die maar bleef doorpraten, niets toegezegd. Vandaag weer gebeld door een collega van hem die continu maar herhaalde dat ik aan iets vast zat omdat ik zelf akkoord was gegaan. Of ik even 3 termijnen wilde overboeken, gelukkig heb ik een rechtsbijstand en wacht ik af totdat er een officiële brief komt, en waarna mijn bijstand een onderzoek insteld naar ze.
Graag zoveel mogelijk klachten opsturen zodat dit bedrijf stop. Pure oplichting

Wanneer dit bedrijf stopt, en ik geen kosten meer verbonden heb aan dit loesje bedrijf

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 20 mei 2020 om 10:12 geantwoord

Geachte heer-mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Bericht van Puzzelbrein

4 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door RvB040