Klacht: Zoals gebruikelijk bij DPD ben je niet thuis terwijl je wel thuis bent

op 05 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals gebruikelijk verknald de DPD weer de bezorging van een pakketje.

En zoals gebruikelijk zijn ze onbereikbaar.

Er was een pakketje onderweg,

Krijg ik in de track trace een mooie:
Afleverpoging was niet succesvol
Levering bij Pickup parcelshop na eerste afleverpoging.

Zonder verdere informatie waarom deze niet geleverd kon worden of wanneer ik deze in de parcelshop kan verwachten, daarnaast ook geen “niet thuis” bericht of wat dan ook in de brievenbus.

Ik was de hele tijd thuis en aanwezig, dus geen idee wat er mis is gegaan.

Gewenste Oplossing:

Als zij een keer de chauffeurs aanspreken om daadwerkelijk bij de klanten langs te gaan i.p.v. leugens op te hangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2018 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rudidub