Klacht: zitplaatsen gereserveerd voor de thalys en alsnog moeten staan.

op 01 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag 23-09-2016 hadden wij 2 zitplaatsen gereserveerd voor de thalys van 19.33 uur,die ons naar Parijs zou brengen.
Vervolgens hebben wij een uur moeten wachten voordat de trein kwam.
We werden verzocht zo snel mogelijk de trein in te stappen, waar alle plaatsen bezet waren.
De trein was overvol zodat wij niet konden zitten.
Nadat er in Brussel een trein aangekoppeld werd, kwamen er plaatsen vrij.
Later bleek dat een andere medereiziger nog een kaartje kocht in de trein, deze passagier had een zitplaats notabene! Waarom nog reserveren dan?

Graag zou ik een gedeelte van mijn reisgeld terug willen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 09:30 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door christierouw@zeelandnet.nl