Klacht: Zijn niet te bereiken.

op 10 mei 2020 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Mijn vader heeft zijn vlucht naar Thailand moeten cancelen die in oktober stond geplaned omdat hij met spoed moest worden geopereerd van wegen een kwaadaardige tumor in de nier.

Nu vraagt de verzekering papieren met de kosten van travelgenio. We proberen nu al weken contact op te nemen via travelgenio maar geen gehoor. Als je belt vragen ze een boeking nummer in te typen alleen het boeking nummer bestaat uit cijfers dus je komt nooit verder. Mails word ook gewoon niet op gereageerd.
Erg triest dat mijn vader niet word geholpen.

Als wij de papieren hebben van travelgenio met de annulering van de vlucht met de kosten zodat we uiteindelijk kunnen indienen bij de verzekering ,omdat mijn ouders hun geld terug krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelgenio nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Travelgenio

3 maanden geleden - Bedankt, voor je opmerking. Stuur een e-mail naar [email protected] met het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan, en geef in het onderwerp de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Je ontvangt dan instructies om contact op te nemen met een van onze gespecialiseerde agenten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mattadonny1979