Klacht: Ziggo wil klacht over slechte ontvangst niet opnemen

op 11 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik woon in een begeleide woonvorm. Vier weken geleden is er aan de centrale installatie van Ziggo gewerkt en sinds die tijd krijgt ze op kanaal 72 (ARTE) code E48-32 met soms kort beeld met blokken en strepen.
Ik heb Ziggo gebeld. Omdat mijn vrouw een kabelabonnement heeft i.p.v. digitale televisie in combinatie met een Humax 5200C, willen ze de klacht niet in behandeling nemen omdat de Humax 5200C verouderd zou zijn. Ze kan wel een digitaal pakket nemen met een “kastje” van Ziggo. Als er dan nog problemen zijn, kan wél een monteur komen, maar dat abonnement is € 9,00 per maand duurder.
Vóór de werkzaamheden werkte alles naar tevredenheid en ik kan thuis met mijn Humax 5200C wél ARTE op kanaal 72 goed ontvangen, dus aan de Humax kan het niet liggen.
P.S. voor de ingangsdatum van het contract heb ik een geschatte datum ingevoerd, omdat ik de juiste papieren niet zo snel kan vinden

Ik ben tevreden als mijn vrouw ARTE op kanaal 72 weer goed kan ontvangen op haar HUMAX 5200C die ze gewend is en die ook bij mij goed werkt.

Alle klachten die gemeld zijn door Betty1957