Klacht: Ziggo Syndroom

op 05 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

We hebben weereens geen internet en tekefoon. Deze hele week reeds meerdere keren of geen internet en of telefoon of diverse kanalen Tv. Bel je klanten service met je mobiel want je hebt geen telefoon.
Medewerker kan in geen enkel systeem doordat met intern aan het werk is aan deze systemen. Men kan geen klacht noteren, terugbel actie niets.
Op mijn opmerkjng wat is mis met pen en papier zodat je geniedegeval de klantnummers kunt noteren welke terug gebeld moeten worden wad het antwoord dat ze dit niet naar haar bas kon verantworden omdat zectot half 6 werkte en niet wist of de interne storing dan al was opgelost. Op mijn opmerking dat haar collega welke haar vervangt de klacht kon overnemen kwam geen antwoord.
“Ziggo OPLOSSING IK MOEST MAAR WACHTEN EN AF EN TOE ZELF BELLEN”

Op mijn vraag waarom ze bij klantenservice nog de telefoon opnemen omdat ze toch niets kunnen kwam het antwoord…

“DAT IS DE SERVICE VAN ZIGGO!!!”

Tip voor Ziggo pas je bel protocol aan voor dit soort situatie’s neem pen en papier noteer de klantnummers en bel of mail de mensen zodra het weer werkt.

1. Als het snel weer werkt.
2. Bel protocol aanpassen voor dit soort situaties.
3.Compensatie €40,00 en een maand gratis HBO

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ViolettavanRijthoven