Klacht: Ziggo sluit mensen ten onrechte af

op 13 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo heeft mij op aangeven van Netcraft, die beweerden dat er een phishing pagine op mij server stond, afgelopen maandag geblokkeerd zonder enig overleg en men weigerde mij te deblokkeren in eerste instantie. Men bleef maar volhouden dat ik actie moest nemen terwijl de pagina die men aangaf gewoon de inlog pagina van mijn webmail server is.
In een mail van Netcraft Netcraft geven zij nu toe dat zij een false positive hadden.
Ziggo kan dus niet zomaar mensen afsluiten gebaseerd op mails van Netcraft. Ik ben ook de volgende dag gedeblokkeerd zonder enig excuus voor de afsluiting die ten onrechte had plaatsgevonden.
Ziggo jaagt haar klanten tegen zich in het harnas als zij op deze manier met ze omgaat. Zij kan zich niet verbergen achter de fout van Netcraft want men had had ook zelf een check op de broncode van de gewraakte URL uit kunnen voeren. Het personeel bij de abuse afdeling van Ziggo heeft dat verzuimd en daarmee heeft zij gefaald in de omgang met haar klant.
Men heeft zelfs verzuimd om mij een bericht te sturen dat ik geblokkeerd zou worden. Als ze wel een e-mail hadden gestuurd nadat ze mij hadden geblokkeerd had die nooit aangekomen vanwege de blokkade. Alles bij elkaar heeft Ziggo mij bijzonder getergd.
Het personeel van de helpdesk is ook voor een deel niet voldoende opgeleid. Zij bleven maar herhalen dat ik allerlei acties moest nemen terwijl dit een false positive maar daar begreep de dame in kwestie niets van.
Ik heb inmiddels de incasso van vorige maand gestorneerd in verband met de ellende die Ziggo mij bezorgd heeft.

Als Ziggo haar excuses aanbied en mij een financiële vergoeding bied voor de boosheid en ellende die men bij mij heeft veroorzaakt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan de Vries Lentsch