Klacht: Ziggo slechte service

op 28 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al geruime tijd heb ik een slechte ontvangst op mijn tv. Ik heb verschillende keren gebeld met ziggo maar het probleem is niet verholpen. Ik wordt door de medewerkers van kast naar de muur gestuurd zonder duidelijk oplossing. Ongeveer 1 maand geleden heb ik een ci-module aangevraagd omdat de humaxbox niet goed werkte. Deze was nieuw en verving mijn oude humaxbox. Gedurende 2 weken heeft de ci-module gewerkt daarna kon ik alleen maar NPO 1,2 en 3 bekijken. Nadat ik een klacht had ingediend zouden ze een monteur sturen op donderdag 28-12-2017 tussen 17:00 en 22:00 uur. Helaas is er geen gekomen, zelfs een berichtje kon er niet af. Tevens is mijn abonnement gewijzigd zonder medeweten van mij. Ik vraag me af of de klant wel koning is bij ziggo maar ik betwijfel het.

Gewenste Oplossing:

Indien de problemen snel worden opgelost en er een excuus en compensatie komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jgpvd