Klacht: ziggo overstap

op 07 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wilde overstap maken naar ziggo, ziggo gecontact dat ik dat wel wil maar niet aangelsoten ben aan de kabel, ziggo zou tele 2 opzeggen en gedaan. dus nu zit ik met niks. ziggo zou zorgen dat ik aan gesloten zou worden voor de overstap. na 25 telefoontjes met ziggo belooft dat ik internet kon nemen bij een andere profider en zou ziggo betalen en afkopen bij de overgang. bel ik daar over weten ze van niks, ondertussen goedkoopste internet abbo genomen bij tele 2 met een jaar contract

Gewenste Oplossing:

als ziggo mij aansluit en tijdelijk internet contract van een jaar vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door richardbott