Klacht: ziggo mobiel

op 16 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik heb een mobiel abonnement bij ziggo van 15 euro per maand. Deze wil ik downgraden dus bel ik ziggo. Omdat ik nu naar vodafone moet kunnen ze mij bij ziggo niet meteen vertellen hoe dat met aansluitkosten van 25 euro zit.Dus er wordt mij belooft dat ik de volgende dag terug gebeld wordt. Dit gebeurt echter niet en dus bel ik een dag daarna weer naar ziggo. Hier wordt ik 2x doorverbonden en uiteindelijk komt het er op neer dat ik Vodafone moet bellen. Belachelijk.Dus ik zeg gelijk dat ik gelijk mijn mobiele abonnement wil opzeggen. Helaas,dit kan ziggo niet voor mij doen.Ik ga dus de volgende dag Vodafone bellen,maar om weer een discussie te voorkomen heb ik elders een abonnement afgesloten die mij beloven de opzegging en nummerbehoud te regelen.Als dit maar goed gaat.Beter dat een andere provider hier tegen aanloopt dan ik als KLANT van de veelbelovende ziggo.

Ziggo moet het de huidige klanten met een mobielabonnement niet zo moeilijk maken!Zij moeten de zaken op orde hebben!!!!Nu laten ze het de klanten zelf oplossen met de nodige problemen.

Alle klachten die gemeld zijn door tammie79