Klacht: Ziggo komt zijn afspraak niet na

op 02 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 02-02-2017 is mijn abonnement T.V. en Internet door mij opgezegd.Ik heb toen in februari na de opzegging onder een dreigement van Ziggo als u het bedrag van uw abonnement binnen een paar dagen niet overmaakt ik 40,00 boete zou krijgen bovenop de abonnement kosten van 44,54 euro wat ik per maand betaalde.Keurig bedrag overgemaakt naar Ziggo van 44,54.Via een mail van Ziggo dat ik een tegoed heb van 41,28.Tot op heden is Ziggo nalatig.Ik heb verschillende keren contact opgenomen met Ziggo zowel per mail als per telefoon.Steeds krijg je met een andere medewerker te maken en geven je allemaal een ander antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn 41,28 nu eens teruggeboekt zal worden(Ingangsdatum klopt niet ,is ook niet aan de orde.)

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Ziggo als mijn 41,28 te goed heeft overgemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F Boverhoff