Klacht: Ziggo installatie monteur plannen onmogelijk

op 19 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Het is inmiddels duidelijk dat Ziggo en verhuizingen naar een nieuwbouw wijk geen goede combi is!
Al 2 weken zijn we aan het bellen of er een installatie monteur kan komen. Adres is bekend in het systeem, maar zodra de planning er aan te pas komt gaat het mis! Steeds foutmeldingen, waardoor het nu al 2 keer is voorgekomen dat de monteur naar ons oude adres is gestuurd!

Pakket met modem en tv boxen zijn wel bij ons aangekomen. En wanneer we het zelf willen installeren komt er geen signaal door! 1x raden… Hier moet een monteur voor komen! En die is dus niet in te plannen! Ook handmatig en omwegen schijnen heel moeilijk te zijn!

Bellen schiet voor geen centimeter op (na 10 minuten in de wacht al meerdere keren opgehangen door de medewerker) en als we al bij de juiste afdeling komen komen we geen steek verder! Het is al zelfs zo ver dat men over escalatie spreekt.

Ziggo fix dit! Desnoods geven wij een adres door die wel op een navigatiesysteem staat die het dichtst ons adres nadert en willen de installatiemonteur de laatste meters wel wegwijs maken.

Wanneer er eindelijk een installatie monteur langskomt om de boel aan te sluiten.

Een tegemoetkoming voor de mobiele data dat nu als een malle leegloopt zou ook wel prettig zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen van de Coterlet