Klacht: Ziggo, bagger bedrijf. Had hier nooit klant moeten worden!

op 26 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wat is Ziggo een ongelofelijk bagger bedrijf….
* Enkele jaren geleden was de modem stuk, nieuwe modem ontvangen. Maar maanden een rekening gehad (natuurlijk niet betaald) voor een nieuwe modem. Helpdesk bleef iedere keer aangeven, dat de modem binnen was. Maar bij iedere factuur zat er ook weer een nieuwe rekening voor die modem.
* Eind 2016 was de Horizon stuk en bovenstaande herhaalde zich weer, weer een rekening voor een Horizon en weer gaf de helpdesk aan, dat deze binnen moest zijn.
* Nu heb ik al enige tijd last van slechte TV (Horizon ontvangt diverse zenders slecht en sommige niet) en de modem hangt regelmatig, 3x per dag resetten is heel normaal), De Ziggo monteur kwam vandaag 26 mei 2017 (speciaal hiervoor vrij genomen). De monteur heeft metingen in de straatkast gedaan en kwam tot de conclusie dat de versterker helemaal verkeerd stond ingeregeld (0dB), dat betekende dat het signaal met kabelverlies, ongeveer (-3dB) in mijn huis moest zijn. dit in plaats van +3 a +4dB. Echter bleek zijn Laptop defect en het inregelen van die versterker kon alleen met een USB verbinding. De monteur heeft met zijn planning gebeld en er was afgesproken dat deze Naar kantoor ging (Rotterdam) om daar zijn laptop te laten herstellen en dan weer terug zou komen. Eind van de middag (rond 16:00) zou deze terug zijn. Maar nee hoor, hij is niet meer terug gekomen. Ik weer met 1200 gebeld, 3 medewerkers gesproken en Wat staat er nou bij Ziggo in het systeem, alle gemeten waarden zijn goed??? in middels is de modem al weer 1 keer blijven hangen en nog steeds slecht signaal op de Horizon (diverse kanalen doen het niet). De Ziggo klanten service schijnt niet intern naar de planning te kunnen bellen??? Bij het laatste gesprek ging de klantenservice medewerker iets uitzoeken en ja hoor de verbinding werd verbroken…… (En terug bellen, daar zoen ze niet aan bij Ziggo)!

Wat een bende bij Ziggo!!!

???

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stanleyvc