Klacht: zie vorige pagina

op 13 juli 2012 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 03 augustus 2012 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben herhaaldelijk geprobeerd de dochter van de klant telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Wij hebben intussen het correspondentieadres in onze administratie gecontroleerd. Alle post van het CAK ontvangt de klant nu op het juiste adres. Daarom gaan wij gaan ervan uit dat de klacht is opgelost.

Wilt u ook informatie over het wijzigen van een (correspondentie-)adres? Kijk dan op onze website:
http://www.hetcak.nl/portalserver/portals/cak-portal/pages/k1-1-9-1-adreswijziging.html

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CAK beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marijkevankerkhof