Klacht: Zie onderstaande klacht. Wacht al meer dan een maand op een reactie van 4Launch.

op 26 juli 2016 over 4Launch in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

In oktober 2013 een HP laptop gekocht. Na anderhalf jaar was de webcam kapot. Rond de 3 maanden nodigvoor reparatie. Vervolgens een laptop terug met een gerepareerde webcam, maar met een niet werkend touchscreen. Wederom teruggestuurd, vervelend om dit weer te moeten doen, en weer 3 maanden kwijt. Laptop is nog steeds defect, maar geen recht meer op garantie (na 2 jaar). In verband met enorm lange doorlooptijden vinden we dit onacceptabel.

- nieuwe laptop of
- volledige aankoopbedrag terug

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 4Launch over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 4Launch in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4Launch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4Launch

Heeft op 07 augustus 2016 om 19:11 geantwoord

Geachte heer Hofland,

Zoals aangegeven in de anderen klacht vinden wij het vervelend om te vernemen dat uw notebook mogelijk defect is. Wij hebben in deze uw case bekeken uw notebook is op 16-10-2013 aangeschaft, met twee jaar garantie. U heeft de melding gemaakt van de bluescreens op 18-04-2016. De garantietermijn van uw notebook in deze was dan ook ruimschoots overschreden. Uiteraard begrijpen wij in deze dat het vervelend is wanneer een notebook defecten vertoond en hebben u bij wijze van oplossing een notebook tegen kostprijs aangeboden. U heeft dit aanbod afgeslagen wat u uiteraard vrij staat. Desgewenst is het mogelijk om uw notebook na te kijken en om na te gaan wat de oorzaak van de bluescreens is. Mogelijk dat dit een software issue is. Zo niet dan kunnen wij te zijner tijd kijken naar de mogelijkheden. Hierbij gezien de levensduur van het product en de verlopen garantie lijkt een volledig nieuwe notebook of het aankoopbedrag geen realistische optie. Mocht u van het aanbod gebruik wensen te maken om uw notebook na te kijken dan kunt u ons contacteren via customersupport@4launch.nl

4Launch – Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door A-JH