Klacht: Zgn betalingsachterstand

op 10 juli 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Volgens Parkmobile heb ik niet betaald een bedrag van €5,79. Ik kreeg op 7 juni om 10:51 met de mededeling dat mijn account is geblokkeerd omdat het bedrag niet van mijn creditcard afgeschreven kon worden. Ik heb s avonds gekeken en daar was het gedrag gewoon afgeschreven. Ik heb dus geappt met parkmobile en daar werd gewoon gezegd dat er niet betaald is. Dat hebben we tot 6 juli volgehouden dat welles nietes spelletje totdat ik vrijdag 7 juli een kopie gestuurd heb van mijn creditcard afschrift waar opstaat dat er gewoon 7 juni €5,79 is afgeschreven . Nu is mijn account nog steeds niet gedeblokkeerd. Dit is niet echt klantvriendelijk, terwijl ze gewoon konden nagaan dat er betaald is

Ik zou graag eerst een berichtje willen krijgen, als ze zgn niet hun geld kunnen incasseren. En daarna na een week het account blokkeren. Tevens een maand lang heb ik eigenlijk te veel moeten betalen voor het parkeren. Laat Parkmobile maar met iets komen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

1 maand geleden - Beste heer Hans, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben vernomen dat u inmiddels via Whatsapp contact heeft gehad met onze Helpdesk. Mocht u toch nog verdere vragen hebben, dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support Parkmobile

Alle klachten die gemeld zijn door Piettje1960