Klacht: Zes klachten over hetzelfde en geen resultaat

BlokVoorTienEuro op 24 januari 2024 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

123Inkt klantenservice houdt van een klucht, het simpele omruilen van een niet werkende huismerkcartidge einidgt in zes emails zonder enige oplossing. Momenteel geen inktcartidge ontvangen omdat ze de cartidge blijven sturen naar een potsbus, die al sinds 2016 niet meer in gebuik is. Ze verwarren klantnummers, waardoor de adressen niet meer kloppen, terwijl ik besteld heb op een correct adres.

Omschrijving :
• 26 december 2023 heb ik een klacht gemaild over een cartridge incl. kopie factuur incl, foto’s van de meldingen op mijn printer
• Op deze klacht ontving ik 27 december 2023 een reactie dat de klacht was ontvangen en opgelost werd door het zenden van een nieuwe cartidge
• Op 28 december zie ik in mijn PostNl app een envelop van 123-inkt met het idee dat dit de toegezegde cartridge was
• Op 3 januari ’24 heb ik de post ontvangen en bleek dat dit een factuur was van 0,00 op de naam van een ouder opgeheven bedrijf
• Op deze dag heb ik ook wederom een email gestuurd dat ik met een factuur het probleem van de cartridge niet kon oplossen
• Als reactie kreeg ik allerlei vragen welke ik al in de eerste email had aangetoond en geleverd
• Na nog meer heen er weer gemail kreeg ik het bericht dat de cartridge was verzonden
• In mijn app van PostNl kreeg ik het bericht dat het pakket was geleverd. Echter er lag niets in mijn brievenbus
• Vandaag werd er in de PostNl app gemeld dat de cartridge was retour verzonden aan de afzender 123inkt
• Dat komt omdat 123inkt niet het adres heeft gebruikt wat op de bij de klacht meegezonden factuur stond, maar naar een in 2016 opgeheven postbus
• Dus nu zit ik met een twee verkeerde facturen van € 0,00 en zonder cartridge vanwege onoplettendheid van 123inkt

Met zoveel gegevens moet het toch lukken om een cartridge te zenden naar het juiste adres en zonder factuur.

Ik ben benieuwd.

Dit was wel mijn laatste bestelling bij 123inkt, het is te moeilijk voor 123inkt om een simpele klacjt simpel op te lossen.En de inkt heb ik inmiddels elders besteld.

Gewenste Oplossing:

Simpel een nieuwe cartidge naar het JUISTE adres zenden, maar dat is wel erg moeilijk voor ze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

Bericht van 123 Inkt

1 jaar geleden - Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wim! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het allemaal zo gelopen is, waarvoor onze oprechte excuses. We helpen je natuurlijk graag verder met een passende oplossing. Hiervoor hebben we zojuist een mail gestuurd naar het opgegeven e-mailadres. We zien je reactie daarop graag tegemoet! Groetjes, Romy van 123inkt

Reactie van de melder van de klacht BlokVoorTienEuro

1 jaar geleden - Niets ontvangen van 123 inkt, zal ook wel aan hun systeem liggen.

Bericht van 123 Inkt

1 jaar geleden - Wat vreemd dat je onze mail niet hebt ontvangen, Wim! Deze komen soms nog wel eens in de spam inbox terecht. Zou je dit misschien even willen controleren? Groetjes, Romy van 123inkt

Reactie van de melder van de klacht BlokVoorTienEuro

1 jaar geleden - Kijk eens onder kltnr: 393263 met de juiste gegevens van factnr: 25327796. Zucht.

Reactie van de melder van de klacht BlokVoorTienEuro

1 jaar geleden - Klacht is nu binnen een paar uur opgelost en als een vervangende cartridge dan ook echt ontvangen wordt, helemaal prima. 123inkt werkt met allemaal oude emailadressen, die al jaren zijn vervallen, waardoor juist bij klachten vreemde situaties ontstaan. Dit is nog wel een verbeterpunt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door BlokVoorTienEuro