Klacht: Zes dagen zonder tv

op 27 maart 2013 over Euphony in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een alles in een pakker bij euphony. Internet is hartstikke traag, nou prima. Maar ik heb al 6 dagen geen TV en heb al 3 keer gebeld. Krijg de eerste keer de mededeling dat het weekend is en dat die man niet voor me kan doen. Dan raag ik me af waarom zetten jullie die mensen achter de telefoon als ze tch niets weten. Tweede keer kreeg ik te horen: ‘ik heb het voor u in orde gemaakt, binnen 2 dagen heeft u weer tv’. Na twee dage had ik toch geen tv, dus toch maar gebeld. Toen kreeg ik te horen, ja sorry mevrouw ik weet niet hoe lang het gaat duren. Het is een technisch probleem.
Nou ik weet het niet mensen oordelen jullie maar of een klant zo behandeld mag worden.

Gewenste Oplossing:

Geen. Er is immers niet eens de moeite genomen om te zoeken naar een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Ann Tuza